søndag den 9. februar 2014

Langdistance er en bitch #2

Langdistance er stadig en bitch, men det er ingen grund til ikke at forsøge at få det bedste ud af det.
Kalle og jeg gør en masse ting, som får min mor til at sige "I er altså sjove" når jeg fortæller det til hende.
Vi spiser bl.a. tit aftensmad sammen. Det fungerer ganske simpelt på den måde, at vi timer vores mad så vi kan Facetime imens vi spiser, og selvom det måske lyder lidt åndssvagt, så er det faktisk ret hyggeligt, og det er med til at få det hele til at virke lidt mere "normalt".
Vi gør også andre ting sammen. I dag så vi fx film. Jeg satte Harry Potter over på min computer - imens Facetimede jeg med Kalle på min ipad, hvor jeg "vendte" skærmen om, så Kalle kunne se det samme som jeg kunne se - det lyder måske også lidt åndssvagt, men igen, det var ret hyggeligt og fungerede ganske fint. Og Hey, man må jo tage hvad man kan få.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar