søndag den 2. marts 2014

Stop mig

Så, den der grænse nogen mennesker har, hvor de ved hvornår nok er nok, den grænse har jeg ikke.
Jeg har købt flere bøger. Ikke fordi jeg på nogen måde har tid til at læse dem, men fordi jeg ikke kan lade være.
Jeg er ikke i stand til at se en bog som ser spændende ud, og så tænke "nej, det er dumt at købe den bog". Nogen gange, hvis jeg er virkelig fattig (okay, det er jeg godt nok hele tiden, men sådan virkelig virkelig "det er bog eller mad"-fattig), så jeg kan godt tale mig selv fra det, men ellers så kan jeg ikke.
Så. Jeg har købt nye bøger.
Okay, til mit "forsvar" vil jeg lige nævne, at den ene bog har jeg fået af mine forældre, den anden har jeg købt på tilbud og den tredje fik jeg "gratis", fordi jeg havde sådan et klippekort, hvor man fik et gavekort på £10 når det var udfyldt, så det er faktisk kun den fjerde som jeg har betalt helt.
Det er ikke rigtig en undskyldning, men så alligevel.


2 kommentarer:

  1. Åh så fin bogstak! Overvejer også meget at anskaffe mig 'Hollow city' som skulle være endnu bedre end første bog i serien!

    .. Og Nancy Mitford er en darling! Elsker de nyudgivelser Penguin har lavet af hendes bøger, den pinke udgave du har her er simpelthen så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, jeg kan bare ikke finde ud af hvilken en jeg skal starte med at læse - når jeg en gang får et liv igen, jeg føler at jeg er ved at drukne i opgaver, så der er slet ikke tid til fornøjelseslæsning :(

      Slet