torsdag den 6. februar 2014

Opgavehelvede

Min næste opgave skal faktisk først afleveres sidst i marts, så man kan måske undre sig over overskriften. Problemet er bare, at selvom jeg først har deadline sidst i marts, så har jeg bare rigtig rigtig mange opgave der skal skrives.
Lad mig give et lille overblik.

27 Marts - Dissertation Outline (1000 ord)
31 Marts - Globalization informally (500 ord) og outline til opgave (750 ord) - Disse 2 er heldigvis frivillige, men de anbefaler at man laver dem.

Vi tager lige et spring til maj, nu bliver det vildt.

2 Maj - Censorship position paper (2000 ord)
6 Maj - Globalization critical analysis (2000 ord)
9 Maj - Censorship research report (3000 ord)
9 Maj - Film History (4000 ord)
12 Maj - Globalization opgave (3000 ord)
31 September - Dissertation (12000-15000 ord)

Jep, jeg får stress bare af at kigge på det. Udover disse opgave, skal jeg også lave to præsentation (En i censorship og en i Film History - og man får karakter for begge) inden den sidste uge i marts.
Jeg ved ikke hvad mine undervisere tænker på, jeg ved bare at de er rigtig dårlige til at kordinerer med hinanden,
Det betyder selvfølgelig, at hvis jeg vil have en menneskelig chance for at komme igennem dette helved, bliver jeg nødt til at starte med nogle af opgaverne allerede nu.
Det er bare nemmere sagt end gjort. I alle opgaverne skal vi selv finde på et emne, det skal dog have relevans til noget af det vi har gennemgået. Problemet opstår så altså bare, når man kun har været i skole i en 4-5 uger, og derfor slet ikke har nået hele pensum endnu.

Åh. Men jeg har en plan (sådan på en måde)! Så skal jeg også bare tage mig sammen og følge den, hvilket måske kunne blive et problem.

Jeg er gået i gang med min censorship position paper, som gerne skal blive færdig i løbet af næste uge. Derefter går jeg i gang med min globalization critical analysis (Jeg skal godt nok lige finde på et emne, ehm).
Når de er overstået kan jeg fokusere på mine to præsentationer og min Dissertation Ouline (når jeg altså finder ud af, hvad jeg skal skrive om der også).
I april er jeg hjemme i Danmark og kan skrive min Film History opgave. Når jeg så kommer tilbage til England d 28 april, har jeg to uger til at skrive censorship research report og globalization.

Åh. Kill me, kill me now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar