torsdag den 27. marts 2014

Problem?

Jeg har boet her over siden september. Da jeg kom her over havde jeg to store kufferter med hver 23kg i + to stk håndbagage kufferter.
Problemet er, at siden september har jeg anskaffet mig en del ting, så hvad jeg kunne nøjes med da jeg rejste her over, er slet ikke nok nu - heller ikke selvom jeg lader dyne+håndklæder bliver her over.
Okay, jeg indrømme at den manglende plads måske kan skyldes mine bøg køb.
Kalle tog 20kg med hjem sidste gang han var her over, hvilket hovedsageligt var mine bøger, lidt tøj og en stor vinterjakke, problemet opstod så her da jeg selv skulle pakken resten ned. Jeg har ikke plads nok. Eller kg nok for den sags skyld.
Jeg må jo nok bare indse at der skal betales for en ekstrakuffert når jeg kommer tilbage igen i maj.
Suk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar