mandag den 7. april 2014

Hvor blev min motivation af?

Det var meningen at jeg skulle have skrevet den første af de 3 opgaver som jeg har taget med hjem, men, det har jeg ikke.
Jeg er faktisk ikke en gang begyndt. Det er rigtig skidt.
Jeg var ellers rigtig smart, jeg havde planlagt det sådan at jeg havde en uge til hver opgave, og hvis noget så gik galt, eller tog lidt længere tid, så ville jeg stadig have en uge i sidste ende at kunne tage af - det har jeg så ikke længere.
Jeg vil frygtelig gerne blive klar, men af en eller anden grund kan jeg simpelthen ikke komme i gang. Jeg starte ud med gode intentioner, sidder mig klar med de artikler jeg skal bruge og åbner word, og så er det bare som om jeg ligesom ikke rigtig kan komme længere derfra.
Det har selvfølgelig også noget at gøre med, at jeg har prioiteret at se veninder og tilbringe tid med Kalle - men i dag skal det være anderledes, det bliver det simpelthen nødt til, så nu vil jeg endnu en gang åbne Word, og krydse fingre for at inspirationen og motivationen kommer til mig, så jeg slet ikke kan stoppe med at skrive igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar