lørdag den 1. februar 2014

Hvad jeg bruger mine penge på

+ de 3 jeg lod ligge hjemme i Dk, da jeg var hjemme til jul (Where'd you go Bernadetta, Stardust og All my Friends are Superheros)

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker bøger, så det er derfor lidt "problematisk" at der ligger en Waterstones boghandel ret tæt på hvor jeg bor.
Problematisk i den forstand at jeg ikke kan lade være med at købe bøger, og slet ikke når de er så billige som de er her over.
De 3 øverste købte jeg i går, der var nemlig 20% på alle bøger i Waterstones, hvilket betød at jeg kom af med lige omkring 180kr for 3 bøger!

Inden jeg tog her over, var jeg lidt i vildrede over hvilke bøger jeg skulle tage med mig, for jeg ville jo helst ikke efterlade nogen hjemme.
Jeg endte med at tage mine Harry Potter bøger med (for dem flytter man altså ikke uden, heller ikke selvom det kun er midlertidigt) og en rigtig flot udgave af "The wonderful wizad of Oz", som jeg har fået af Kalle. Nu kan man måske sige, at det var heldigt nok at jeg ikke tog flere med, da det nok bliver arbejde nok i sig selv, at få alle dem her med hjem.
Og for at være helt ærlig, det er jo nok ikke fordi jeg ikke køber flere bøger. Det bekymre i øvrigt Kalle lidt, han mener ikke at vi har plads, jeg kan dog ikke se problemet, jeg mener, vi kan vel bare købe en til reol? Nej, jeg ved ikke hvor vi skulle få plads til denne nye reol, men, bøger.

Ps. det skal lige sige at jeg faktisk har læst dem alle sammen, undtaget de 3 nyeste som jeg købte i går, den nederste, og så er jeg i gang med "The Virgin Suicides", så jeg køber ikke bare for at købe, eller jo, det gør jeg også, men ja.

Jeg kan godt lide bøger.

2 kommentarer:

  1. <3. You said it.

    Der er SÅ mange fine bøger i den stak! Og også et par, jeg selv har liggende og glæder mig til at komme igang med! Særligt 'Grimm tales'. Har du læst den? Det er jo af guden Pullman, så jeg regner med, det ikke kan være andet end godt!

    Og det er nemlig vigtigt at man får læst de bøger, man køber. Så længe man gør det, kan man jo forsvare det ;) Og så må reolpladsen komme senere, haha :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var faktisk lidt skuffet over "Grimm Tales" - Den var ikke helt hvad jeg havde forventet (selvom jeg faktisk ikke rigtig ved hvad jeg havde forventet), jeg følte mig underholdt, men det var også mest det.
      Den bedste af de bøger i stakken som jeg har læst er nok "A Clockwork Orange" (den er virkelig speciel) og så "Where'd you go Bernadetta", som så er hjemme i Dk nu :)

      Og lige præcis! Pladsen er bare et mindre problem ;)

      Slet